Witam na moim blogu, który poświęcony jest Łucznictwu tradycyjnemu i historycznemu. Miłego oglądania. MUMIN

Welcome to my blog, which is devoted to traditional and historical archer. Enjoy watching. MUMIN

wtorek, 4 grudnia 2012

Bura Łasica





 -Jakaż to słodka łasiczka hasa po śniegu...Oooo paczcie przystanęła na chwile z podniesiona prawą łapka nasłuchując kroków ludzi.

Zaiste gryf tego łuku wykonany z parostka sarny nie tylko mi przypominał jakieś zwierzątko.
Trochę ubarwienie futerka tej łasicy nie trafione bo ta żywa ma brązowy grzbiet i biały brzuszek ale niestety nie zmuszę zwierząt z rodziny jeleniowatych do zrzucania brązowego poroża 

przeciwległy gryf do łasiczki

Do łuku wykonałem metkę z danymi technicznymi


Majdan obciągnąłem cieniutką skórą kozia


Pod strzałę wstawiłem płytkę z poroża


W połowie długości ramienia trafił mi się sęk który z powodzeniem zaflekowałem
 



Strzelanie na mrozie brrrrrrr

Filmik na którym pokazane jest jak niesie strzały

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz